Holy Cow! We are in INDIA!

12 oktober 2015 - New Delhi, India

WE'RE IN INDIA!!!

Serieus? Ja serieus. Na een loodzwaar afscheid van onze uitzwaai delegatie (janken, gieren, brullen) en een vlucht van 8 uur zijn we aangekomen in New Delhi. 2 uur 's nachts lokale tijd.
Hier werden we verrassend op tijd ontvangen door onze taxidriver Mr. Kanta die ons naar ons hostel bracht. Alle drie een eigen kamer zodat we nog 4 uur (niet) konden genieten van onze nachtrust op onze tweepersoons steen.

Na een prima ontbijt zijn we door onze taxidriver naar het kantoor geweest van EHA (Emmanuel Hospital Association), de organisatie waar Duncan Hospital onder valt. Een absoluut onvindbare plek waar we met behulp van Mr. Kanta direct goed zijn aangekomen.
Lekker met 63 mannen met quasi geverfd haar in een lift ter grote van een WC-hokje. Gezelligheid kent geen ruimte.

In de introductie hebben we het een en ander besproken over het vervolg van onze reis en onze tijd in Duncan Hospital. Hierna hebben we onze eerste Indiaase kleding aangeschaft. Gezien de bevolking hier gemiddeld 1,20m is verwacht je bij One-size-fits-all een miniscuul broekje. Dat bleek niet waar te zijn.
In gigantische tenten trotseren wij tegenwoordig de straten van New Delhi (in een tuctuc of gewoon lopend tussen het verkeer)(Oke sorry mams, dat is echt maar 1x gebeurd. Beloofd.)

Na NO-SPICY food te hebben besteld, delicious maar wel na elke hap blussen met 3 liter water, hoorde we  muziek. Avontuurlijk als wij zijn, hebben we de muziek gevolgd en kwamen we uit bij een Miss verkiezing!
Prachtig gekleede dames die hun uiterste best deden om hun wens voor wereldvrede zo geloofwaardig mogelijk hun mond uit te krijgen. En de talentenronde, vergeet de talentenronde niet.
Vreemd genoeg werden we razendsnel ontdekt door de presentatrice van de show en werden we op het podium uitgenodigd om te dansen op Indiaase muziek.
(As we speak valt de stroom uit in het hele hostel)
Als echte indiaanse missen hebben we wat afgekeken moves vertoond op dat prachtige podium.

Tot zover onze eerste 18 uur in India.
Voor nu gaan we onze spullen pakken voor onze reis naar Patna straks, en dan door naar rural Bihar!

Liefs, Maria, Anouk en Diek.

1. Jac:
    Holy cow, wauw-wauw-wiwauw!
    Jullie vertellen dat jullie binnen 24 uur ontdekt zijn!! De uitspraak " I'am not famous here"kunnen jullie hier niet veel gebruiken :p
    Blijf schrijven, wij blijven lezen en jullie van veel repliek voorzien.
    Namaste girls!
  2. Gigi:
    12 oktober 2015
    Joehoe een eerste verhaal! Leuk om te lezen! Goede reis voor het laatste stuk avonturiers! Liefs K&G
  3. Rosvita:
    12 oktober 2015
    WOW, wat een super interessante en leuke eerste uren! En goedzo dames laat maar even jullie moves zien. be carefull, geniet en mooie nieuwe ervaringen gewenst.. Op naar het volgende avontuur, ik wacht de volgende blog nu alweer af haha :)
  4. Gobel:
    12 oktober 2015
    Aaah!! Jullie zijn er. En: nu al ontdekt! Ha! Steek die maar in je zak. Heb dubbel gelegen om deze eerste blog. Geniaal geschreven. Keep writing & worldpeace! Liefs
  5. Roosiee:
    12 oktober 2015
    Zo dan het lijkt wel of jullie er al een week zitten haha, heerlijk die verhalen! Super leuk ontvangst :) dat gaat helemaal goed komen daar. Dikke kus
  6. Kirsten:
    Have fun meiden!!!
  7. Frans:
    12 oktober 2015
    Wauw wat ontzettend gaaf dat jullie daar nu al ontdekt zijn!!
    Dit beloofd wat voor de komende periode.
    Niet te overmoedig worden, nu alles zo goed verloopt hoor.
    India ligt nog niet helemaal direct aan jullie voeten.
    Eerst even wachten tot je iedereen gesproken hebt.
    Zijn ze vrouwvriendelijker geworden, of vallen ze gewoon op zo'n kleurrijk trio.
    Schattige jurkjes trouwens
    Goede reis en tuk tuk maar lekker (veel) verder
  8. Paul:
    13 oktober 2015
    Anouk+de anderen.
    Zoals ik je al zei, ik beloof je om de blog te volgen, en ik kan nu al niet wachten voor je deze site+FB helemaal vol spamt met foto's, etc. Wat moest ik lachen om jullie eerste blog, nog geen 24u in het land, en je hebt al meer mee gemaakt dan in Nederland voor 3 dagen. Hier is het nu vreselijk weer, koud, morgen ochtend ruiten krabben ben ik bang. Ik schoot net even wakker, en zag dat je dit gedeeld had. Dus bij deze. Zet hem op meiden, ik wacht nu al op het volgende verhaal en belevenis. Heel veel plezier, en geniet van de ervaring die je op doet. X PJ